Outsourcing IT

Usługa Field Service

Field Service jest usługą realizowaną przez inżynierów 7Technology lub podwykonawców działających w imieniu i na zlecenie 7Technology bezpośrednio w lokalizacjach Klienta. Obejmuje ona wszelkie zadania związane z naprawą sprzętu IT oraz działaniami prewencyjnymi związanymi z serwisem/obsługą urządzeń, a także utrzymaniem oprogramowania w działaniu.

Usługą Field Service objęte są urządzenia takie jak:

  • stacje klienckie komputer/laptop, drukarki, serwery, urządzenia LAN,
  • telefony lub inny sprzęt wymieniony w umowie

Po zakończonych aktywnościach przeprowadzane są testy funkcjonalne. Wykonanie usługi potwierdzane jest protokołem odbioru i udokumentowane w dostępnych narzędziach zgłoszeniowych oraz w bazach CMDB.

Usługa Field Service dzieli się na:

  • diagnozowanie błędów sprzętu komputerowego
  • wymiana uszkodzonego sprzętu, jeżeli nie ma możliwości jego naprawy, zgodnie z zasadami określonymi w SLA.
  • przywracanie podstawowej funkcjonalności sprzętu komputerowego po awarii
  • działania prewencyjne
  • wsparcie dla print-serwerów i file-serwerów oraz serwerów aplikacji
  • dokumentowanie przeprowadzonych prac i zastosowanych rozwiązań.
  • re-instalacja niepoprawnie działającego oprogramowania po zrobieniu kopii danych
  • instalacja i podstawowa konfiguracja instalowanego oprogramowania wg uzgodnionego szablonu instalacji i konfiguracji stacji, SOE.
  • upgrade, wprowadzanie poprawek oprogramowania w ramach obowiązujących licencji
  • I – Install: uruchomienie nowego stanowiska pracy bądź przywrócenie funkcjonalności; dostawa sprzętu, podłączenie stanowiska do sieci klienta, podłączenie urządzeń peryferyjnych i uruchomienie dostępu zdalnego do urządzenia; instalacja oprogramowania SOE; instalacja i uruchomienie drukarki
  • M – Move: przeniesienie/zmiana lokalizacji wskazanego elementu infrastruktury IT, lub stanowiska pracy; deinstalacja, przetransportowanie oraz instalacja na nowym miejscu pracy
  • A – Add: rozbudowa istniejącego elementu infrastruktury IT dotycząca np.: dysku twardego, napędu, pamięci RAM, kart rozszerzeń, aplikacji, sieci LAN, itp.
  • C – Change: zmiana w istniejącym komponencie infrastruktury IT; np. rekonfiguracja sprzętu, oprogramowania, sieci LAN, itp
  • D – Delete: usunięcie istniejącego elementu infrastruktury IT, np. likwidacja stanowiska roboczego - deinstalacja, demontaż oraz spakowanie i transport sprzętu
  • wsparcie infrastruktury ICT Klienta w zakresie tej usługi rozliczane jest na podstawie rzeczywistego czasu poświęconego na realizację zlecenia.
  • usługą mogą być objęte serwery, urządzenia LAN, telefony jak również inne niestandardowe urządzenia.

 

Niniejsza strona wykorzystuje pliki „Cookies ”. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich zbieranie oraz wykorzystywanie. Pamiętaj: warunki przechowywania lub dostępu do plików „Cookies” można określić w przeglądarce. Szczegółowe informacje nt. plików „Cookies” dostępne są w Polityce Cookies.

Algorithms of success

Kontakt

7Technology Sp. z o.o.
tel. +48 65 615 78 00, e-mail: info@7technology.pl   

Nurtują Cię jakieś zagadnienia techniczne? Potrzebujesz szybkiej oferty, konsultacji? Skontaktuj się z naszymi ekspertami?