Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się spółką technologiczną z obszaru IT, zatrudniającą prawie 100 doświadczonych specjalistów w biurach, w Warszawie, Wrocławiu i Rawiczu. Pracujemy dla renomowanych marek z różnych gałęzi przemysłu i usług
Jesteśmy wreszcie Partnerem największych światowych dostawców oprogramowania oraz producentów infrastruktury sprzętowej IT. Daje nam to dostęp do najnowszej technologii, szkoleń oraz wiedzy, co przekłada się na uczestnictwo w zaawansowanych projektach wdrożeniowych o wymiarze paneuropejskim i globalnym. To wszystko powoduje, że tworzymy magnetyczne środowisko do pracy oraz rozwoju zawodowego. Ponad 1/3 zespołu pracuje w 7Technology od początku powstania firmy, czyli od 2011 roku.
W porównaniu do wielkich spółek informatycznych cechuje nas mniej sformalizowana i bardziej elastyczna kultura organizacyjna oraz silne spersonalizowanie relacji. Na tych ostatnich zależy nam najbardziej. Dlatego nie zaniedbujemy okazji by regularnie wzmacniać je podczas licznych eventów firmowych (zobacz „10-lecie 7Technology”).
Jeśli fascynuje Cię informatyka i chcesz specjalizować się w obszarze oferowanych przez 7Technology usług, wyślij swoje CV oraz List Motywacyjny na e-mail: praca@7technology.pl
Sprawdź kogo szukamy!
Stanowisko: Młodszy Konsultant SAP
- Miejsce pracy: Rawicz
- Rodzaj umowy: umowa o pracę, kontrakt b2b, pełny etat
- Charakter pracy: praca hybrydowa
Zadania
- wsparcie pierwszej linii dla klientów 7T w zakresie systemu SAP
- tworzenie instrukcji i dokumentacji
- aktywny udział w analizach potrzeb biznesowych u klientów, tworzenie koncepcji i specyfikacji techniczno-biznesowych
- utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami
- współpraca z innymi zespołami w zakresie realizowanych projektów
Wymagania
- wykształcenie wyższe ukończone bądź w trakcie (preferowane kierunki o profilu informatycznym lub ekonomicznym)
- doświadczenie akademickie lub praktyczne z systemami ERP
- mile widzianym atutem będzie doświadczenie w zakresie systemu SAP (Logistics Modules), języka ABAP
- znajomość zagadnień usług WebService i / lub relacyjnych baz danych• znajomość języka angielskiego
- ambicja, dociekliwość i chęć podnoszenia własnych kompetencji
- wysokie umiejętności interpersonalne i współpracy w zespole
Oferujemy
- pracę w życzliwym środowisku odbiegających od korporacyjnych obostrzeń
- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego
- stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę
- jasny i czytelny system premiowy
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- wyjazdy integracyjne
Stanowisko: WSPARCIE IT - HelpDesk - INŻYNIER L1
- Miejsce pracy: Biuro Rawicz / Biuro Jutrosin
- Rodzaj umowy: umowa o pracę, kontrakt b2b, pełny etat
- Charakter pracy: praca hybrydowa
Zadania
- wsparcie dla sprzętu komputerowego oraz oprogramowania stacji roboczej/biurowego
- wsparcie użytkowników w zakresie IT (systemy operacyjne, oprogramowanie biurowe Office)
- zarządzanie magazynem sprzętu oraz licencji
- nadzorowanie środowisk informatycznych, komputerów przemysłowych, samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z IT
- obsługa zdalna użytkowników za pomocą dedykowanych narzędzi
- obsługa systemu ServiceDesk
- praca dla renomowanych Klientów 7Technology
Wymagania
- wykształcenie średnie/średnie techniczne/wyższe niepełne (możliwość przyuczenia)
- prawo jazdy kat. B
- doświadczenie z systemami Microsoft Windows, Microsoft Office
- dobra znajomość konfiguracji typowych usług informatycznych, zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami
- podstawy w zakresie konfiguracji środowiska LAN, WAN
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy
- umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy
- pracę w życzliwym środowisku odbiegającym od korporacyjnych obostrzeń
- stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę
- jasny i czytelny system premiowy
- pracę w młodym i dynamicznym zespole
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
Stanowisko: SERVICE DESK SPECIALIST
- Miejsce pracy: Wrocław
- Rodzaj umowy: umowa o pracę, kontrakt b2b, pełny etat
- Charakter pracy: praca hybrydowa
Zadania
- nadzorowanie narzędzi ticketowych
- komunikacja z klientem, zebranie odpowiednich informacji i przygotowanie zgłoszenia w narzędziu
- rejestrowanie wszystkich przychodzących zgłoszeń zgodnie z procedurami oraz nadawanie im odpowiednich etykiet, priorytetów i przypisywanie do odpowiednich grup
- rozwiązywanie prostych incydentów i zapytań serwisowych
- angażowanie się w nawiązywanie dobrych relacji z klientem i innymi zespołami
- przygotowywanie raportów zgłoszeń i wysyłanie ich do klienta oraz innych zespołów
Wymagania
- podstawowa wiedza z zakresu IT
- język angielski na poziomie komunikatywnym
- dużo cierpliwości oraz determinacji
- dbałość o szczegóły
- posiadanie proaktywnego podejścia i umiejętność pracy pod presją czasu
- mile widziane doświadczenie w zakresie pracy na 1 linii wsparcia
- mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami ticketowymi
- mile widziana wiedza z zakresu ITIL
- mile widziana prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- kulturę wiedzy, która inspiruje i rozwija
- podczas naszej pracy stykamy się z wieloma różnymi projektami i technologiami
- przyjazne środowisko pracy, dbamy by pracownik czuł się u nas komfortowo