Outsourcing IT

Outsourcing usług informatycznych dla zakładów produkcyjnych oraz usługowych obejmuje kompleksowe wsparcie w zakresie użytkowania systemów IT, administrowania oraz monitoringu infrastruktury informatycznej.

Od 2011 roku wdrażamy innowacyjne rozwiązania technologiczne, digitalizujące procesy biznesowe w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych, usprawniające przepływ oraz zarządzanie wiedzą, maksymalizujące efektywność wszelkich procesów, wreszcie zapewniające skuteczną kontrolę nad nimi. (więcej o 7Technology).

W ramach biznesowej misji świadczymy m.in. usługi outsourcingu IT, obejmujące kompleksowe wsparcie w zakresie użytkowania systemów IT, administrowania oraz monitoringu infrastruktury informatycznej. Prowadzimy ponadto projekty integracyjne, wdrażamy rozwiązania chmurowe oraz świadczymy usługi wsparcia serwisowego. W naszej ofercie znajdują się aplikacje mobilne, a także autorskie rozwiązania wspierające specyficzne potrzeby. Pod wszystkie rozwiązania dostarczamy infrastrukturę IT.

Usługi świadczymy zdalnie oraz lokalnie, zarówno w postaci doraźnych interwencji, jak też działań o charakterze prewencyjnym. Wszystkie nasze działania opieramy o procesowy model zarządzania ITIL. Podstawą współpracy z Klientami jest indywidualnie negocjowane SLA, w którym czasy reakcji dostosowywane są do jego potrzeb. Standardowe SLA obejmuje:   

 

Okresem raportowania SLA jest okres miesięczny, a standardowe SLA obejmuje:

Czas reakcji

30 min

Czas obejścia

4 godz.

Czas naprawy

4 – 8 godz.

 

Usługi informatyczne w ramach Outsourcingu IT realizujemy poprzez dedykowane zespoły wsparcia:

 

Stała umowa serwisowa z 7Technology to:

  • gwarancja szybkiego usunięcia wszelkiego typu awarii
  • zapobieganie awariom, stały monitoring i kontrola sprzętu
  • sprzęt zastępczy, w przypadku braku możliwości naprawy na miejscu
  • doradztwo i konsulting rozwiązań informatycznych
  • wsparcie usługi poprzez system Task - ów IT
  • ochrona poufności i archiwizacja danych
  • polisa ubezpieczeniowa („Ubezpieczenie Cyber Risk”)

 

Korzyści wynikające z outsourcingu IT

  • profesjonalne utrzymanie systemów informatycznych w modelu 7/24/365
  • stałe wsparcie przez specjalistów z różnych systemów oraz technologii
  • stały dostęp do najnowszych rozwiązań informatycznych
  • redukcja kosztów związanych z zatrudnianiem specjalistów
  • redukcja kosztów infrastruktury
  • otrzymywanie skalowanych rozwiązań, odpowiednich do rosnącego biznesu
  • koncentracja zasobów na głównym obszarze działania firmy

 

Zacznij czerpać z możliwości jakie oferują najnowsze rozwiązania informatyczne od renomowanych światowych producentów? Uczyń swoją firmę liderem efektywności w branży, przy minimum nakładów!

 

Niniejsza strona wykorzystuje pliki „Cookies ”. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich zbieranie oraz wykorzystywanie. Pamiętaj: warunki przechowywania lub dostępu do plików „Cookies” można określić w przeglądarce. Szczegółowe informacje nt. plików „Cookies” dostępne są w Polityce Cookies.

Algorithms of success

Kontakt

7Technology Sp. z o.o.
tel. +48 65 615 78 00, e-mail: info@7technology.pl   

Nurtują Cię jakieś zagadnienia techniczne? Potrzebujesz szybkiej oferty, konsultacji? Skontaktuj się z naszymi ekspertami?