Outsourcing usług informatycznych dla zakładów produkcyjnych oraz usługowych obejmuje kompleksowe wsparcie w zakresie użytkowania systemów IT, administrowania oraz monitoringu infrastruktury informatycznej.
Od 2011 roku wdrażamy innowacyjne rozwiązania technologiczne, digitalizujące procesy biznesowe w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych, usprawniające przepływ oraz zarządzanie wiedzą, maksymalizujące efektywność wszelkich procesów, wreszcie zapewniające skuteczną kontrolę nad nimi. (więcej o 7Technology).
W ramach biznesowej misji świadczymy m.in. usługi outsourcingu IT, obejmujące kompleksowe wsparcie w zakresie użytkowania systemów IT, administrowania oraz monitoringu infrastruktury informatycznej. Prowadzimy ponadto projekty integracyjne, wdrażamy rozwiązania chmurowe oraz świadczymy usługi wsparcia serwisowego. W naszej ofercie znajdują się aplikacje mobilne, a także autorskie rozwiązania wspierające specyficzne potrzeby. Pod wszystkie rozwiązania dostarczamy infrastrukturę IT.
Usługi świadczymy zdalnie oraz lokalnie, zarówno w postaci doraźnych interwencji, jak też działań o charakterze prewencyjnym. Wszystkie nasze działania opieramy o procesowy model zarządzania ITIL. Podstawą współpracy z Klientami jest indywidualnie negocjowane SLA, w którym czasy reakcji dostosowywane są do jego potrzeb. Standardowe SLA obejmuje:
Okresem raportowania SLA jest okres miesięczny, a standardowe SLA obejmuje: |
Czas reakcji 30 min |
Czas obejścia 4 godz. |
Czas naprawy 4 – 8 godz. |
Usługi informatyczne w ramach Outsourcingu IT realizujemy poprzez dedykowane zespoły wsparcia:
Stała umowa serwisowa z 7Technology to:
- gwarancja szybkiego usunięcia wszelkiego typu awarii
- zapobieganie awariom, stały monitoring i kontrola sprzętu
- sprzęt zastępczy, w przypadku braku możliwości naprawy na miejscu
- doradztwo i konsulting rozwiązań informatycznych
- wsparcie usługi poprzez system Task - ów IT
- ochrona poufności i archiwizacja danych
- polisa ubezpieczeniowa („Ubezpieczenie Cyber Risk”)
Korzyści wynikające z outsourcingu IT
- profesjonalne utrzymanie systemów informatycznych w modelu 7/24/365
- stałe wsparcie przez specjalistów z różnych systemów oraz technologii
- stały dostęp do najnowszych rozwiązań informatycznych
- redukcja kosztów związanych z zatrudnianiem specjalistów
- redukcja kosztów infrastruktury
- otrzymywanie skalowanych rozwiązań, odpowiednich do rosnącego biznesu
- koncentracja zasobów na głównym obszarze działania firmy
Zacznij czerpać z możliwości jakie oferują najnowsze rozwiązania informatyczne od renomowanych światowych producentów? Uczyń swoją firmę liderem efektywności w branży, przy minimum nakładów!