Outsourcing IT

Usługa Service Desk

Usługa Service Desk oparta jest na procesowym modelu zarządzania ITIL. Agenci Service Desk posiadają certyfikaty ITIL. Na poziomie operacyjnym zapewniamy pojedynczy punkt kontaktowy (SPOC - Single Point of Contact), oferując użytkownikom profesjonalne wsparcie, którego zadaniem jest przywrócenie usługi w najszybszym możliwym terminie.

Postępowanie według uznanych standardów ITIL, ustalonych z Klientem procedur oraz stałe monitorowanie zgłoszeń zapobiega naruszeniom parametrów poziomu usług określonych w umowach SLA, pozwalając sprostać najwyższym oczekiwaniom Klientów.

Użytkownik kontaktujący się z agentami Service Desk może liczyć na profesjonalne wsparcie odnośnie zgłoszeń i zapytań w ramach środowiska informatycznego. Po zgłoszeniu incydentu Service Desk przejmuje na siebie odpowiedzialność za jak najszybsze przywrócenie dostępności usługi. Pracownicy przeszkoleni są w szerokiej gamie dostarczanych standardowo usług, jak również mogą być przeszkoleni w obsłudze specyficznych dla Klienta aplikacji. Service Desk to wiedza, możliwości i metodologia, która gwarantuje szybkie ustalenie diagnozy, a następnie zaproponowanie rozwiązania problemu.

 

SERVICE DESK:

  • Service Desk to wyspecjalizowany punkt kontaktowy rejestrujący zgłoszenia i nastawiony na natychmiastowe rozwiązanie problemu
  • Service Desk zajmuje się m.in. dostępami do oprogramowania, instalacją i aktualizowaniem oprogramowania, synchronizacją systemów informatycznych, ich monitoringiem, rozwiązywaniem bieżących błędów, komunikatów, np. związanych z brakiem dostępu etc. etc
  • Service Desk działa w oparciu o narzędzie „ticketowe” śledzące incydenty i wspomagające proces raportowania• Service Desk gromadzi informacje o problemach, które służą do wypracowania systemowych rozwiązań eliminujących powtarzające się błędy

 

Niniejsza strona wykorzystuje pliki „Cookies ”. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich zbieranie oraz wykorzystywanie. Pamiętaj: warunki przechowywania lub dostępu do plików „Cookies” można określić w przeglądarce. Szczegółowe informacje nt. plików „Cookies” dostępne są w Polityce Cookies.

Algorithms of success

Kontakt

7Technology Sp. z o.o.
tel. +48 65 615 78 00, e-mail: info@7technology.pl   

Nurtują Cię jakieś zagadnienia techniczne? Potrzebujesz szybkiej oferty, konsultacji? Skontaktuj się z naszymi ekspertami?