SAP udostępnia szeroki obszar analityczny, daje możliwość generowania szczegółowych raportów dotyczących aktualnej kondycji przedsiębiorstwa, oferując dodatkowo atrakcyjną wizualizację raportowanych danych. Poprzez precyzyjne określenie kosztów dokonywanych transakcji sprzedaży zwiększa poziom kontroli nad rentownością sprzedawanych produktów.

Serwis SAP Basis dla największej sieci marketów w branży aranżacji podłóg.

Największa polska sieć marketów z materiałami do aranżacji podłóg, wybrała 7 Technology do utrzymania i serwisowania środowiskiem SAP, w tym modułu SAP CAR.


Serwis SAP Basis dla największej sieci marketów w branży aranżacji podłóg.
Nowy Klient 7Technology to jedna z najbardziej znanych polskich marek. Posiadając 140 salonów jest jednocześnie krajowym liderem sprzedaży produktów do aranżacji podłóg [panele podłogowe, podłogi drewniane, wykładziny dywanowe i elastyczne, dekoracje, drzwi, dywan]. 

System SAP Klienta to 350 użytkowników i wielkość produktywnej bazy danych SAP przekraczająca 2 TB. System ten wykorzystuje moduły: FI (finanse), FI-AA (majątek trwały), CO (kontroling), MM (gospodarka materiałowa), SD/Retail (sprzedaż i dystrybucja), WF (Workflow), Basis (technologia) oraz dedykowany da branży detalicznej [Retail] moduł SAP CAR [Customer Activity Repository], rewolucyjnej technologii bazodanowej do zbierania i analizowania dużymi wolumenami danych transakcyjnych. 

Do zadań 7 Technology w ramach usług serwisu technicznego SAP Basis należą m.in: konfiguracja, administracja systemem SAP i monitorowanie dostępności systemu, administracja bazami danych, utrzymywanie kopii zapasowych i archiwów, wsparcie w pracach rozwojowych, serwis SAP Enterprise Support, zarządzanie lokalną i rozległą siecią IT, utrzymanie stanowisk użytkowników. zarządzanie systemem backupu oraz środowiskiem DR (Disaster Recovery). 

W szczególności serwis 7 SAP Basis uwzględnia wsparcie w modelu 24/7/365 dla krytycznych systemów SAP, w tym zwłaszcza systemu sprzedażowego SAP CAR [Customer Activity Repository]. 

Całością zgłoszeń przyjmowanych w ramach pojedynczego punktu kontaktu, zajmuje się wydzielony zespół serwisantów SAP. Podstawą zlecenia jest tzw. SLA (Service Level Agreement) oraz standardy ITIL.

7Technology świadczy usługi z zakresu SAP Basis ponad 30 firmom produkcyjnym oraz usługowym reprezentującym przemysł budowlany, chemiczny, konstrukcyjny, spożywczy i gazowy. Oferta 7Technology obejmuje również wsparcie aplikacyjne systemów SAP dla obszarów: SAP BI, SAP BW, SAP SEM, SAP HR, SAP CRM oraz SAP BusinessObjects.
algorithms of success

webocn comarch radwag citrix2 Microsoft Gold Application SAP Partner Edge Veeam nowe QNAP mcafee bizerba Lenovo slver Nice Label Juniper T-Systems HP IBM VMWare