Wsparcie IT - Outsourcing IT
Stała opieka informatyczna firm!
Świadczymy usługikompleksowego wsparcia w zakresie użytkowania systemów IT, administrowania i monitoringu infrastruktury informatycznej. Wszystkie nasze działania opieramy o ITIL, na bieżąco dbamy o SLA naszych Klientów. Usługi świadczymy zdalnie oraz lokalnie, zarówno w postaci doraźnych interwencji, jak też działań o charakterze prewencyjnym.
Najważniejsze usługi realizowane w zakresie wsparcia IT:
- inwentaryzacja (sprzętu i oprogramowania)
- zarządzanie oprogramowaniem
- zarządzanie stacjami roboczymi i obsługa zgłoszeń
- monitoring infrastruktury oraz systemów IT
- administracja systemami IT
- Service Desk - obsługa zgłoszeń serwisowych
- Field Desk - usługa realizowana na miejscu
- Help Desk oraz Second Level - usługa realizowana zdalnie
- Administratorów IT - usługi w zakresie inżynieryjnym
- Project Management oraz Service Delivery Management - nadzór nad projektami
Delegowanie spraw z obszaru IT zewnętrznym specjalistom, pozwala zmniejszyć całkowite koszty ponoszone IT!. Dzięki zewnętrznemu wsparciu Twój biznes będzie skupiał się wyłącznie na rozwijaniu działalności gospodarczej w oparciu o główne kompetencje!
Stała umowa serwisowa z 7Technology to:
/ gwarancja usunięcia wszelkiego typu awarii
/ gwarancja usunięcia usterki w najszybszym możliwym terminie
/ wykonywanie wszelkich usług w terminie dogodnym dla Klienta
/ sprzęt zastępczy, w przypadku braku możliwości naprawy na miejscu
/ zapobieganie awariom, stały monitoring i kontrola sprzętu
/ ochrona poufności i archiwizacja danych
/ zarządzanie projektem
/ usługi konsultingowe
/ wsparcie usługi poprzez system tasków IT
/ polisa ubezpieczeniowa