7Technology prowadzi projekty integracyjne, wdraża rozwiązania działające w chmurze, świadczy usługi wsparcia serwisowego i utrzymania systemów. W naszej ofercie są aplikacje mobilne, a także autorskie rozwiązania wspierające specyficzne potrzeby. Pod wszystkie rozwiązania dostarczamy infrastrukturę IT. 

7Technology = algorithms of success

IT Engineering – opis usługi

Realizowana przez 7Technology usługa "IT Engineering" oparta jest o doświadczonych i certyfikowanych specjalistów z prawie każdego zakresu nowoczesnych technologii IT. Na poziomie operacyjnym usługa wspierana jest przez  Service Desk, który zapewnia pojedynczy punkt kontaktowy (SPOC), oferując użytkownikom profesjonalne wsparcie,celem którego jest przywrócenie usługi w najszybszym możliwym terminie. 7Technology realizuje usługi z całego zakresu "IT Engineering-u".       

IT Engineering - technologie: 

Microsoft:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami:

  • Microsoft Certified Systems Administrator MCSA
  • Microsoft Certified Systems Engineer MCSE
  • Microsoft Certified Professional MCP

Zakres technologii:

  • Microsoft Exchange Server 2003, 2007, 2010
  • Microsoft SQL 2000, 2005, 2008, 2010, 2012,2014 Database
  • Microsoft - bezpieczeństwo sieci
  • Microsoft Windows Server 2000, 2003, 2008, 2012 Active Directory Infrastructure, Network Infrastructure
  • Microsoft System Management Server 2003
  • Microsoft System Center Configuration Manager  Server 2012
  • Microsoft Sharepoint Server 2003, 2007, 2010, 2013

Hewlett Packard - HP:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami:

  • ATP - Server Solutions V1 (egzamin HP0-S40 Building HP Server Solutions)
  • ATP - Storage Solutions V1 (egzamin HP0-J73 Foundations of HP Storage Solutions)

Zakres technologii:  

  • ATP - Server Solutions V1 (egzamin HP0-S40 Building HP Server Solutions)
  • H1L36S Building Server Solutions
  • ATP - Storage Solutions V1 (egzamin HP0-J73 Foundations of HP Storage Solutions)
  • HL953S Designing HP SMB Storage Solutions
  • ATP - Server Solutions V1 (egzamin HP0-S40 Building HP Server Solutions)
  • H1L36S Building Server Solutions

Juniper Networks:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami:

  • Advanced Juniper Networks VPN Implementations [AJVI]
  • Integrating Juniper Networks Firewall/IPSec VPN Products into High-Performance Networks [IFVH]
  • Attack Prevention with Juniper Networks Firewalls [APJF]

VMWARE:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami:

  • VMware Sales Professional - VSP [5.5]
  • VMware Technical Solutions Professional Program - VTSP [5.5]
  • VMware Capacity Planner 2.7 [46564]
  • VMware Certified Professional (VCP) v. 5.0

VEEAM:   

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami:

  • Veeam Technical Sales Professional [VMTSP7]
  • VMTSP - Veeam Technical Sales Professional

Cisco:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami:

  • Cisco CCNA Exploration Network Fundamentals
  • CCNA1 - Networking Fundamentals
  • CCNA2 - Routing and Switching Essentials
  • CCNA3 - Switching Basic and Intermediate Routing
  • CCNA4 - WAN Technologies
  • CCNA3 - Switching Basic and Intermediate Routing
  • Cisco Certified Network Associate CCNA
  • Cisco Certified Network Professional CCNP
  • Cisco Certified Design Professional CCDP

Siemens/Unify:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami oraz szkoleniami:

  • Siemens HiPath 4000 v5 - HIP4BASIC - (Szkolenie podstawowe rozszerzone dla administratorów systemu)
  • Siemens HiPath 4000 v5 - HIP4ADVANCE (Szkolenie zaawansowane dla administratorów systemu)
  • OpenScape Office V3 MX/LX - Szkolenie serwisowe dla administratorów systemu.
  • HIP4Basic - HiPath 4000 - Szkolenie podstawowe rozszerzone dla administratorów systemu
  • HIP4ADVANCE - HiPath 4000 – Szkolenie zaawansowane dla administratorów systemu
  • OpenScape Office V3 (MX/LX) -szkolenie serwisowe
  • HIP4BASICS - HiPath 4000 Basic
  • Siemens HiPath 4000 v5 - HIP4ADVANCE (Szkolenie zaawansowane dla administratorów systemu)

Nortel Networks:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami oraz szkoleniami:

  • NNCAS Nortel Networks Certified Account Specialist
  • NNCDS Nortel Networks Certified Design Specialist

IBM:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami, szkoleniami oraz unikalne kompetencje w zakresie serwerów i storage, w tym przede wszystkim systemów Power System oraz AIX:

  • 03006104 IBM Certified Technical Sales Specialist - Power Systems with AIX
  • Power Systems with POWER7 Common Tech Sales Skills - v1
  • 08003503 IBM Certified Database Associate -- DB2 9 Fundamentals
  • 32001012 - IBM Information Management DB2 Technical Professional v2
  • 03006103 - IBM Certified Specialist Power Systems Technical Support for AIX and Linux
  • 23001503 - IBM Certified Specialist Storage Networking Solutions Version 3
  • 03006104 - IBM Certified Technical Sales Specialist - Power Systems with AIX
  • 03006005 - IBM Certified Systems Expert - Enterprise Technical Support for AIX and Linux -v2
  • 03005007 - IBM Certified System Administrator - AIX 6.1
  • 23003202 - IBM Certified Specialist - Midrange Storage Technical Support V2
  • 03005008 - IBM Certified System Administrator - AIX 7
  • IBM Certified Solution Architect - Cloud Computing Infrastructure V1
  • 56000201 - IBM Certified Specialist - PureFlex Technical Support V1 2012 -12-18
  • 24002908 - IBM Certified Deployment Professional - Tivoli Monitoring V6.2.2
  • IBM Certified Administrator - Cognos TM1
  • IBM Certified Advanced Database Administrator - DB2 10.1 for Linux UNIX and Windows
  • IBM Information Management DB2 10 Technical Professional v3
  • IBM Certified Database Associate - DB2 10.1 Fundamentals
  • IBM Certified Advanced Database Administrator - DB2 10.1 for Linux UNIX and Windows
  • IBM Certified Database Administrator - DB2 10.1 for Linux UNIX and Windows
  • IBM Certified Database Associate - DB2 10.1 Fundamentals
  • IBM Certified Deployment Professional Tivoli Directory Server V6.3
  • IBM SAP ICC – Certificate of  Implementing IBM Solution in SAP environments
  • 000-106 Power Systems with POWER7 Common Tech Sales Skills - v1
  • AU14 - AIX 5L System Administration I: Implementation.
  • AU16 - AIX5L System Administration II: Problem Determination
  • AU54 - HACMP System Administration I: Planning and Implementation
  • AU57 - HACMP System Administration II: Maintenance & Migration
  • AU73 - System p LPAR and Virtualization I: Planning and Configuration
  • CF21 - DB2 Universal Database Administration Workshop for UNIX
  • CF41 - DB2 UDB Performance Tunning and Monitoring Workshop
  • TM51 - IBM Tivoli Storage Manager Implementation and Administration
  • TM52 - IBM Tivoli Storage Manager Administration

Enterasys/Extreme Networks:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami oraz szkoleniami:

  • Enterasys OneFabric Sales Expert
  • Enterasys Certified Specialist - Policy (ECS-Policy)
  • Enterasys Certified Specialist - Routing (ECS-Routing)
  • Enterasys Certified Specialist - Switching NMS (ECS-Switching NMS)
  • Enterasys Certified Specialist - Wireless (ECS-Wireless)
  • Enterasys Certified Expert - Networking
  • Enterasys Systems Engineer (ESE Networking)
  • Enterasys Security Systems Engineer NAC
  • Enterasys Certified Expert - Network Security (ECE-Network Security)

Sun, Oracle:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami oraz szkoleniami:

  • Sun SPARC Enterprise Entry-Level/Midrange/High-End M-Series Servers Sales Specialist
  • Sun SPARC Enterprise T-Series Servers Sales Specialist
  • Oracle Solaris Sales Specialist
  • ORACLE Database 11g Administrator Certified Associate

Dodatkowo  posiadamy certyfikowanych inżynierów ze szkoleniami w zakresie:

  • Unix
  • Administracja serwerami usług sieciowych - Unix
  • FreeBSD
  • Bezpieczeństwo systemu FreeBSD
  • Citrix
  • Citrix Presentation Server 4.0 – Installation, configuration and maintenance.
  • Apple
  • OS X Support Essentials v10.9 (Mavericks 101)
  • NetApp
  • Netapp Accredited Storage Architect Professional
  • Avaya
  • ACIS-6002
  • SCALA Broadcast Multimedia
  • Scala Info Channel 5 Technician 

ZADANIA W RAMACH USŁUGI SYSTEM SUPPORT WSPIERA NASZ SERVICE DESK, KTÓRY REALIZUJE: 

  • Rejestracja tasków poprzez telefon i e-mail
  • Rejestracja każdego zadania w narzędziach Service Desk Klienta lub 7Technology, w zależności od wymogów
  • Zapewnienie unikalnego numeru "ticketu", z potwierdzeniem odbioru dla użytkownika
  • Kategoryzacja, priorytetyzacja i ustalenie kolejności incydentów
  • Przypisanie "ticketu"  do 2. poziomu wsparcia, jeśli nie możliwości rozwiązania problemu na poziomie pierwszej linii wsparcia
  • Nadzór i kontrola "ticketów" podczas całego cyklu życia, aż do zamknięcia
  • Śledzenie wszystkich otwartych zdarzeń, zgodnie z uzgodnionymi w kontrakcie parametrami KPI umowy - "czas reakcji" i "czas do rozwiązania, ominięcia" problemu
  • Interwencja, eskalacja w razie nieprzestrzegania terminu operacji i SLA, również na innych poziomach wsparcia
  • Udzielanie informacji użytkownikowi o stanie incydentu, w uzgodnionych okresach
  • Weryfikacja (telefon, e-mail) u żądającego (lub użytkownika końcowego) poprawności wykonania usługi, przed ostatecznym zamknięciem incydentu
  • Kompletny opis incydentu, przedstawienie pełnej informacji o zakresie i sposobie jego rozwiązania
  • Koncentracja na jakości, wysoki poziom odpowiedzialności za eskalację obsługi / powiadamianie
  • Przestrzeganie ustalonych procedur i schematów działania, zgodnie z ustalonymi celami 
Okresem raportowania SLA oraz KPI jest okres miesięczny. Raportowanie obejmuje:
czas reakcji
czas naprawy
czas niedostępności usługi
liczba błędów krytycznych
liczba incydentów rozwiązana na pierwszym poziomie wsparcia

MIEJSCE ŚWIADCZENIA, DOSTĘPNOŚĆ:
Service Desk, IT Engineering
lokalizacja: 50-073 Wrocław,  ulica: Antoniego 7 
Dostępność: on-line: 24/7/365
IT Engineering lokalizacja: 63-900 Rawicz,  ulica: Królowej Jadwigi 6  
Dostępność: on-line: 24/7/365
Oraz lokalnie jako Field Desk w obiektach przemysłowych, w trybie on-site

algorithms of success

comarch radwag citrix2 Microsoft Gold Application SAP Partner Edge Veeam nowe QNAP mcafee bizerba Lenovo slver Nice Label Webcon Premium Partner Juniper T-Systems HP IBM VMWare