7Technology prowadzi projekty integracyjne, wdraża rozwiązania działające w chmurze, świadczy usługi wsparcia serwisowego i utrzymania systemów. W naszej ofercie są aplikacje mobilne, a także autorskie rozwiązania wspierające specyficzne potrzeby. Pod wszystkie rozwiązania dostarczamy infrastrukturę IT. 

7Technology = algorithms of success

IT Engineering – opis usługi

Realizowana przez 7Technology usługa "IT Engineering" oparta jest o doświadczonych i certyfikowanych specjalistów z prawie każdego zakresu nowoczesnych technologii IT. Na poziomie operacyjnym usługa wspierana jest przez  Service Desk, który zapewnia pojedynczy punkt kontaktowy (SPOC), oferując użytkownikom profesjonalne wsparcie,celem którego jest przywrócenie usługi w najszybszym możliwym terminie. 7Technology realizuje usługi z całego zakresu "IT Engineering-u".       

IT Engineering - technologie: 

Microsoft:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami:

  • Microsoft Certified Systems Administrator MCSA
  • Microsoft Certified Systems Engineer MCSE
  • Microsoft Certified Professional MCP

Zakres technologii:

  • Microsoft Exchange Server 2003, 2007, 2010
  • Microsoft SQL 2000, 2005, 2008, 2010, 2012,2014 Database
  • Microsoft - bezpieczeństwo sieci
  • Microsoft Windows Server 2000, 2003, 2008, 2012 Active Directory Infrastructure, Network Infrastructure
  • Microsoft System Management Server 2003
  • Microsoft System Center Configuration Manager  Server 2012
  • Microsoft Sharepoint Server 2003, 2007, 2010, 2013

Hewlett Packard - HP:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami:

  • ATP - Server Solutions V1 (egzamin HP0-S40 Building HP Server Solutions)
  • ATP - Storage Solutions V1 (egzamin HP0-J73 Foundations of HP Storage Solutions)

Zakres technologii:  

  • ATP - Server Solutions V1 (egzamin HP0-S40 Building HP Server Solutions)
  • H1L36S Building Server Solutions
  • ATP - Storage Solutions V1 (egzamin HP0-J73 Foundations of HP Storage Solutions)
  • HL953S Designing HP SMB Storage Solutions
  • ATP - Server Solutions V1 (egzamin HP0-S40 Building HP Server Solutions)
  • H1L36S Building Server Solutions

Juniper Networks:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami:

  • Advanced Juniper Networks VPN Implementations [AJVI]
  • Integrating Juniper Networks Firewall/IPSec VPN Products into High-Performance Networks [IFVH]
  • Attack Prevention with Juniper Networks Firewalls [APJF]

VMWARE:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami:

  • VMware Sales Professional - VSP [5.5]
  • VMware Technical Solutions Professional Program - VTSP [5.5]
  • VMware Capacity Planner 2.7 [46564]
  • VMware Certified Professional (VCP) v. 5.0

VEEAM:   

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami:

  • Veeam Technical Sales Professional [VMTSP7]
  • VMTSP - Veeam Technical Sales Professional

Cisco:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami:

  • Cisco CCNA Exploration Network Fundamentals
  • CCNA1 - Networking Fundamentals
  • CCNA2 - Routing and Switching Essentials
  • CCNA3 - Switching Basic and Intermediate Routing
  • CCNA4 - WAN Technologies
  • CCNA3 - Switching Basic and Intermediate Routing
  • Cisco Certified Network Associate CCNA
  • Cisco Certified Network Professional CCNP
  • Cisco Certified Design Professional CCDP

Siemens/Unify:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami oraz szkoleniami:

  • Siemens HiPath 4000 v5 - HIP4BASIC - (Szkolenie podstawowe rozszerzone dla administratorów systemu)
  • Siemens HiPath 4000 v5 - HIP4ADVANCE (Szkolenie zaawansowane dla administratorów systemu)
  • OpenScape Office V3 MX/LX - Szkolenie serwisowe dla administratorów systemu.
  • HIP4Basic - HiPath 4000 - Szkolenie podstawowe rozszerzone dla administratorów systemu
  • HIP4ADVANCE - HiPath 4000 – Szkolenie zaawansowane dla administratorów systemu
  • OpenScape Office V3 (MX/LX) -szkolenie serwisowe
  • HIP4BASICS - HiPath 4000 Basic
  • Siemens HiPath 4000 v5 - HIP4ADVANCE (Szkolenie zaawansowane dla administratorów systemu)

Nortel Networks:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami oraz szkoleniami:

  • NNCAS Nortel Networks Certified Account Specialist
  • NNCDS Nortel Networks Certified Design Specialist

IBM:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami, szkoleniami oraz unikalne kompetencje w zakresie serwerów i storage, w tym przede wszystkim systemów Power System oraz AIX:

  • 03006104 IBM Certified Technical Sales Specialist - Power Systems with AIX
  • Power Systems with POWER7 Common Tech Sales Skills - v1
  • 08003503 IBM Certified Database Associate -- DB2 9 Fundamentals
  • 32001012 - IBM Information Management DB2 Technical Professional v2
  • 03006103 - IBM Certified Specialist Power Systems Technical Support for AIX and Linux
  • 23001503 - IBM Certified Specialist Storage Networking Solutions Version 3
  • 03006104 - IBM Certified Technical Sales Specialist - Power Systems with AIX
  • 03006005 - IBM Certified Systems Expert - Enterprise Technical Support for AIX and Linux -v2
  • 03005007 - IBM Certified System Administrator - AIX 6.1
  • 23003202 - IBM Certified Specialist - Midrange Storage Technical Support V2
  • 03005008 - IBM Certified System Administrator - AIX 7
  • IBM Certified Solution Architect - Cloud Computing Infrastructure V1
  • 56000201 - IBM Certified Specialist - PureFlex Technical Support V1 2012 -12-18
  • 24002908 - IBM Certified Deployment Professional - Tivoli Monitoring V6.2.2
  • IBM Certified Administrator - Cognos TM1
  • IBM Certified Advanced Database Administrator - DB2 10.1 for Linux UNIX and Windows
  • IBM Information Management DB2 10 Technical Professional v3
  • IBM Certified Database Associate - DB2 10.1 Fundamentals
  • IBM Certified Advanced Database Administrator - DB2 10.1 for Linux UNIX and Windows
  • IBM Certified Database Administrator - DB2 10.1 for Linux UNIX and Windows
  • IBM Certified Database Associate - DB2 10.1 Fundamentals
  • IBM Certified Deployment Professional Tivoli Directory Server V6.3
  • IBM SAP ICC – Certificate of  Implementing IBM Solution in SAP environments
  • 000-106 Power Systems with POWER7 Common Tech Sales Skills - v1
  • AU14 - AIX 5L System Administration I: Implementation.
  • AU16 - AIX5L System Administration II: Problem Determination
  • AU54 - HACMP System Administration I: Planning and Implementation
  • AU57 - HACMP System Administration II: Maintenance & Migration
  • AU73 - System p LPAR and Virtualization I: Planning and Configuration
  • CF21 - DB2 Universal Database Administration Workshop for UNIX
  • CF41 - DB2 UDB Performance Tunning and Monitoring Workshop
  • TM51 - IBM Tivoli Storage Manager Implementation and Administration
  • TM52 - IBM Tivoli Storage Manager Administration

Enterasys/Extreme Networks:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami oraz szkoleniami:

  • Enterasys OneFabric Sales Expert
  • Enterasys Certified Specialist - Policy (ECS-Policy)
  • Enterasys Certified Specialist - Routing (ECS-Routing)
  • Enterasys Certified Specialist - Switching NMS (ECS-Switching NMS)
  • Enterasys Certified Specialist - Wireless (ECS-Wireless)
  • Enterasys Certified Expert - Networking
  • Enterasys Systems Engineer (ESE Networking)
  • Enterasys Security Systems Engineer NAC
  • Enterasys Certified Expert - Network Security (ECE-Network Security)

Sun, Oracle:

posiadamy certyfikowanych inżynierów m.in. z poniższymi tytułami oraz szkoleniami:

  • Sun SPARC Enterprise Entry-Level/Midrange/High-End M-Series Servers Sales Specialist
  • Sun SPARC Enterprise T-Series Servers Sales Specialist
  • Oracle Solaris Sales Specialist
  • ORACLE Database 11g Administrator Certified Associate

Dodatkowo  posiadamy certyfikowanych inżynierów ze szkoleniami w zakresie:

  • Unix
  • Administracja serwerami usług sieciowych - Unix
  • FreeBSD
  • Bezpieczeństwo systemu FreeBSD
  • Citrix
  • Citrix Presentation Server 4.0 – Installation, configuration and maintenance.
  • Apple
  • OS X Support Essentials v10.9 (Mavericks 101)
  • NetApp
  • Netapp Accredited Storage Architect Professional
  • Avaya
  • ACIS-6002
  • SCALA Broadcast Multimedia
  • Scala Info Channel 5 Technician 

ZADANIA W RAMACH USŁUGI SYSTEM SUPPORT WSPIERA NASZ SERVICE DESK, KTÓRY REALIZUJE: 

  • Rejestracja tasków poprzez telefon i e-mail
  • Rejestracja każdego zadania w narzędziach Service Desk Klienta lub 7Technology, w zależności od wymogów
  • Zapewnienie unikalnego numeru "ticketu", z potwierdzeniem odbioru dla użytkownika
  • Kategoryzacja, priorytetyzacja i ustalenie kolejności incydentów
  • Przypisanie "ticketu"  do 2. poziomu wsparcia, jeśli nie możliwości rozwiązania problemu na poziomie pierwszej linii wsparcia
  • Nadzór i kontrola "ticketów" podczas całego cyklu życia, aż do zamknięcia
  • Śledzenie wszystkich otwartych zdarzeń, zgodnie z uzgodnionymi w kontrakcie parametrami KPI umowy - "czas reakcji" i "czas do rozwiązania, ominięcia" problemu
  • Interwencja, eskalacja w razie nieprzestrzegania terminu operacji i SLA, również na innych poziomach wsparcia
  • Udzielanie informacji użytkownikowi o stanie incydentu, w uzgodnionych okresach
  • Weryfikacja (telefon, e-mail) u żądającego (lub użytkownika końcowego) poprawności wykonania usługi, przed ostatecznym zamknięciem incydentu
  • Kompletny opis incydentu, przedstawienie pełnej informacji o zakresie i sposobie jego rozwiązania
  • Koncentracja na jakości, wysoki poziom odpowiedzialności za eskalację obsługi / powiadamianie
  • Przestrzeganie ustalonych procedur i schematów działania, zgodnie z ustalonymi celami 
Okresem raportowania SLA oraz KPI jest okres miesięczny. Raportowanie obejmuje:
czas reakcji
czas naprawy
czas niedostępności usługi
liczba błędów krytycznych
liczba incydentów rozwiązana na pierwszym poziomie wsparcia

MIEJSCE ŚWIADCZENIA, DOSTĘPNOŚĆ:
Service Desk, IT Engineering
lokalizacja: 50-073 Wrocław,  ulica: Antoniego 7 
Dostępność: on-line: 24/7/365
IT Engineering lokalizacja: 63-900 Rawicz,  ulica: Królowej Jadwigi 6  
Dostępność: on-line: 24/7/365
Oraz lokalnie jako Field Desk w obiektach przemysłowych, w trybie on-site

algorithms of success

comarch radwag citrix2 Microsoft Gold Application SAP Partner Edge Veeam nowe QNAP mcafee bizerba Lenovo slver Nice Label Webcon Premium Partner Google Cloud Platform chmura krajowa Microsoft Cloud Juniper T-Systems HP IBM VMWare