7Technology prowadzi projekty integracyjne, wdraża rozwiązania działające w chmurze, świadczy usługi wsparcia serwisowego i utrzymania systemów. W naszej ofercie są aplikacje mobilne, a także autorskie rozwiązania wspierające specyficzne potrzeby. Pod wszystkie rozwiązania dostarczamy infrastrukturę IT. 

7Technology = algorithms of success

Service Desk dla Klienta sektora „automotive”.

Przejęliśmy outsourcing usług IT w nowo wybudowanej fabryce producenta aut kategorii Premium, zlokalizowanej w województwie dolnośląskim. To kolejny Klient sektora „automotive” w portfolio 7technology.


Service Desk dla Klienta sektora „automotive”.

W ramach outsourcingu usług IT, 7technology będzie realizował usługi Wsparcia IT oraz SerivceDesk. Najważniejsze zadania realizowane w zakresie wsparcia IT to: inwentaryzacja (sprzętu i oprogramowania), zarządzanie oprogramowaniami i stacjami roboczymi, obsługa zgłoszeń, monitoring infrastruktury oraz systemów IT. 

Usługa obsługi zgłoszeń serwisowych [Service Desk] oparta jest na modelu ITIL. Dla Klienta, na poziomie operacyjnym oznacza to pojedynczy punkt kontaktowy (SPOC), gwarantujący przywrócenie usługi w najszybszym możliwym terminie. 

Kompleksowe wsparcie w zakresie użytkowania systemów IT, administrowania i monitoringu infrastruktury informatycznej to kluczowe obszary kompetencji 7technology. Outsourcing usług IT świadczymy obecnie dla ponad 100 klientów z różnych sektorów gospodarki. Wszystkie nasze działania opieramy o ITIL, na bieżąco dbamy o SLA naszych Klientów. Usługi świadczymy zdalnie oraz lokalnie, zarówno w postaci doraźnych interwencji, jak też działań o charakterze prewencyjnym. Wszyscy nasi agenci Service Desk certyfikowani są w zakresie ITIL. 

Masz problemy z bezawaryjnym utrzymaniem systemów IT? Chcesz zmniejszyć całkowite koszty obsługi IT w firmie? Skontaktuj się, zaproponujemy rozwiązanie optymalizujące funkcjonowanie i administrację IT w Twojej firmie. Dołącz do renomowanych marek, które powierzyły outsouring systemów IT 7Technology! 
 
algorithms of success

webocn comarch radwag citrix2 Microsoft Gold Application SAP Partner Edge Veeam nowe QNAP mcafee bizerba Lenovo slver Nice Label Juniper T-Systems HP IBM VMWare