Dzięki dedykowanej platformie opartej o SharePoint, dużej elastyczności, wysokiej wydajności i nieograniczonym możliwościom skalowania - z rozwiązań WEBCON korzystają na świecie takie marki jak: Nike, Jordan, Converse, Levi’s, EDF, Siemens, a w Polsce Grupa Rovese, LPP S.A., Tauron Energia, Grupa Nowy Styl, PGE, PKM DUDA SA.

7 Technology = algorithms of success


Korzyści

Najważniejsze cechy "WEBCON BPS"  to:

     
  • prosty i przejrzysty interfejs, dostępny także z poziomu urządzeń mobilnych, opartych na najpopularniejszych systemach: Android, IOS, Windows Mobile
  • graficzny edytor procesów biznesowych, dzięki któremu obiegi mogą projektować także osoby niezwiązane z branżą IT
  • rozbudowany mechanizm OCR, dzięki któremu możliwa jest automatyczna rejestracja dokumentów w firmie, a także indeksowanie ich treści
  • obsługa dokumentów przychodzących pocztą elektroniczną lub faksem
  • system wiarygodnych i łatwo dostępnych raportów, który pozwala na monitorowanie wydajności i identyfikację wąskich gardeł
  • uniwersalne możliwości integracyjne, oferujące dwukierunkową wymianę danych między systemami informatycznymi firmy a obiegami dokumentów
  • usprawnienie jakości obsługi, a tym samym zwiększenie satysfakcji klientów i partnerów biznesowych,
  • zapewnienie przedsiębiorstwu elastyczności niezbędnej do szybkiego i sprawnego wprowadzania zmian organizacyjnych i proceduralnych,
  • lepsze zarządzanie czasem pracy i zadaniami przez pracowników
  • łatwiejsze koordynowanie spraw procesowanych wewnątrz organizacji
  • skrócenie czasu oczekiwania na rozpatrzenie złożonych wniosków
  • łatwy dostęp do spraw i dokumentów archiwalnych
  • możliwość realizacji zadańpoprzez interfejs mobilny

Zwrot z inwestycji – ROI

Policzalnymi efektami wdrożenia systemu klasy Business Process Suite, są:.  

  • Oszczędność nakładów pracy - na rejestrację dokumentu, opiniowanie, akceptację, osobisty odbiór dokumentu, archiwizację, weryfikację statusu dokumentu [obniżenie kosztów pracy]

Z perspektywy Klientów korzystających z systemu, podane powyżej czasy udaje się skrócić - w zależności od rodzaju obiegu - od 60% do 85%!

  • Automatyzacja czynności - prowadząca do dalszego zwiększenia oszczędności czasowych (np. automatyczne monitorowanie finansowych aspektów pracy z klientami skutkujące automatycznym wnioskowaniem o zmianę warunków płatności czy wysokości limitów kredytowych),
  • Przesuwanie czynności - z działów o wysokim jednostkowym koszcie pracy, do miejsc o niższym koszcie [redukcja kosztów stałych]
  • Eliminacja zagubień dokumentów, panowanie nad terminami – szybsza realizacja procesów i uniknięcie niepotrzebnych konsekwencji finansowych 
  • Oszczędność papieru i materiałów eksploatacyjnych - rezygnacji z dokumentów papierowych 

algorithms of success

webocn comarch radwag citrix2 Microsoft Gold Application SAP Partner Edge Veeam nowe QNAP mcafee bizerba Lenovo slver Nice Label Juniper T-Systems HP IBM VMWare